СК "Арсенал Страхование"
UA
Зателефонуйте мені




Відправити
Запитання-відповіді
Категорії:
Чи приймають посольства Шенгенської зони, США, Канади, Великобританії договір страхування Страхової компанії «Арсенал Страхування»?
Всі посольства, консульства, візові центри, які знаходяться на території України, беруть договору страхування СК «Арсенал Страхування».
У клієнта змінився закордонний паспорт, чи можна змінити дані в страховому договорі?
Клієнт може звернутися в офіс Страхової компанії «Арсенал Страхування», де йому зроблять заміну даних, або ж направити заявку на електронну адресу galileo@arsenal-strahovanie.com, вказавши при цьому свої дані та адресу доставки поліса.
Про компанію
СК «Арсенал Страхування» - це група однодумців, що йдуть до єдиної мети, керована командою професіоналів страхового бізнесу. Компанія 10 років успішно розвивається і функціонує на страховому ринку України.

Основні принципи розвитку Компанії:
• Стабільність: протягом останніх двох років впевнено займає місце в Топ-5 страхових компаній України.
• Доступність: регіональна мережа Компанії налічує понад 50 підрозділів по всій території України.
• Клієнтоорієнтованість: врегулювання збитків і процедура виплат організовані максимально зручно, просто і ефективно.
• Професіоналізм: співробітники, що мають досвід роботи в іноземних компаніях, вміло поєднують його з найкращими практиками на ринку.
• Зручність: компанія має акредитації більш ніж в 40 банках і представлена ​​в безлічі автосалонів на території України.
• Надійність: всі програми страхування Компанії базуються на якісному перестраховочном покритті.
Компанія динамічно розвивається, успішно застосовуючи найкращий ринковий досвід і постійно удосконалюючи бізнес-процеси.
Нам довіряють більше 3 млн. Клієнтів по всій Україні!
СК «Арсенал Страхування» є членом Ліги страхових організацій України, представники Компанії входять до складу керівних органів МТСБУ.
Страхування в СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» відрізняють унікальні умови і очевидні переваги - індивідуальний підхід до кожного клієнта і неухильне виконання взятих на себе зобов'язань.
Все це дозволяє Компанії впевнено говорити, що МИ:
Надійна, Відкрита, Своя!

Переваги туристичного страхування - позиції відкритості, завдяки яким ми здобули довіру клієнтів і стали компанією, якій віддають перевагу:

• Ми дійсно поруч з Клієнтом завжди і всюди, де він потребує нашої допомоги;
• Ми гарантуємо якість продуктів, високий рівень обслуговування, виконання всіх зобов'язань;
• Ми завжди готові допомогти і винагородити за лояльність клієнта;
• Ми робимо те, про що я говорю, надаємо повну інформацію, тому Клієнт завжди може довіряти нам;
• Наші клієнти отримують медичну допомогу за кордоном в найкоротші терміни з моменту надання інформації в Асистуючу компанію;
• Всі лікарі-координатори говорять російською або українською мовами;
• Асистує компанія працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік;
• Наші закордонні Асистуючі компанії увійшли в ТОП-5 кращих асистуюча компанія;
• Асистує компанія працює безпосередньо з лікарнями, госпіталями, без залучення кореспондентів;
• Власна Асистує компанія на території України надає повну інформацію про стан врегулювання події.
Страхові пакети від «Арсенал Страхування»
Де представлені регіональні підрозділи Страхової компанії «Арсенал Страхування»?
https://arsenal-ic.ua/contact
Що таке електронний поліс?
Електронний страховий поліс - це документ в електронному вигляді, що підтверджує Договір страхування. Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», роздрукований електронний поліс має таку ж силу, що і оригінал.
Як отримати візу з електронним полісом?
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», роздрукований і підписаний електронний поліс має таку ж силу, як і оригінал.
Всі посольства, консульства і візові центри, що діють на території України, повідомлені про правомірність використання електронних полісів. Але звертаємо увагу, що посольства, консульства або візові центри на свій розсуд можуть запросити надати клієнта поліс з мокрою підписом і печаткою.
Хто може виступати Страхувальником?
Страхувальником виступає особа, яка досягла 18-річчя.
Чи приймає Страхова компанія на страхування дітей до 1 року і дорослих старше 75 років?
Страхова компанія «Арсенал страхування» приймає на страхування осіб у віці від 1 до 75 років.
Максимальний термін дії договору страхування?
Договір страхування може бути укладений максимально періодом на 1 рік.
Які дії клієнта при настанні страхового випадку за кордоном?
Порядок дій при настанні страхових подій:

При настанні страхових подій, що потребують медичної допомоги Вам слід:
1. Зв'язатися з компанією, що асистує за телефонами:
+7 4012 605 357;
+3 8044 500 14 00
і повідомити:
а. П.І.Б. застрахованої особи;
б. номер контактного телефону;
в. місце знаходження (місто, готель, і т.п.);
м номер страхового поліса;
д. дату початку і закінчення дії страхового поліса;
е.опісать подія і повідомити, яка допомога потрібна.


2. Слідувати інструкціям оператора асистуючої компанії


3. Асистує компанія направить Вас найближчим для Вас зручний медичний заклад, де Вам нададуть медичну допомогу

4. Обов'язково пред'явити в медичній установі Ваш страховий поліс


5. Оплатити, якщо буде потрібно, надані медичні послуги.


6. Обов'язково отримати чеки, квитанції і т.п., що підтверджують захворювання і суму медичних витрат, які були сплачені клієнтом.

7. Після повернення на територію України оформити заяву про виплату страхового відшкодування та надати документи, передбачені договором страхування

8. Отримати страхове відшкодування


При настанні страхових подій, пов'язані з:

втратою зареєстрованого багажу,
затримкою авіарейсу

Необхідно зв'язатися з Страховою компанією за номером телефону, по поверненню на територію України:
0 800 60 44 53
Що робити, якщо настав нещасний випадок?
При настанні Нещасного випадку, в якому Застрахований травмований і потребує медичної допомоги, необхідно звернутися в Асистуючу компанію для подальшої організації йому медичної допомоги. У разі якщо дана травма призвела надалі до присвоєння інвалідності Застрахованої особи, необхідно заявити про подію в Страхову компанію протягом 30 календарних днів після встановлення даного факту, з метою отримання додаткової страхової виплати згідно умов договору страхування.
Що робити, якщо багаж був загублений або пошкоджений?
Необхідно запросити письмове підтвердження у авіаперевізника або його представника про втрату, пошкодження або повної загибелі багажу Страхувальника. Після завершення подорожі необхідно звернутися до Страхової компанії за страховим відшкодуванням протягом 15 календарних днів.
Що робити, якщо сталася затримка рейсу?
Необхідно запросити письмове підтвердження від авіакомпанії або її представника про те, що виліт був затриманий через механічну несправність літака або погодних умов. В такому підтвердженні повинно бути зазначено реальне час затримки вильоту літака. Після завершення подорожі необхідно звернутися до Страхової компанії за страховим відшкодуванням протягом 15 календарних днів.
Які документи необхідно надати Страховій компанії для відшкодування медичних витрат?
При самостійної оплати медичних витрат, пов'язаних зі страховою подією за кордоном, збережіть і в подальшому надайте в Страхову компанію всі необхідні документи, що підтверджують факт, обставини та час настання страхової події:

• Копія паспорта громадянина України;
• Копія закордонного паспорта громадянина України;
• Копія ІПН;
• Страховий поліс;
• Медичні та фіскальні (розрахунково-касові документи / банківські квитанції) документи з медичного закладу із зазначенням даних пацієнта, діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, детальними даними про надані медичні послуги і призначених медикаментах;
• Рецепт на придбання медикаментів;

Консультацію з підготовки документів для отримання страхового відшкодування пов'язані з медичними витратами можна отримати надіславши запит на doctor@arsenal-assistans.com або зателефонувавши за номером телефону (044) 545 75 00
Як отримати страхове відшкодування?
Після повернення на територію України, для отримання страхового відшкодування, необхідно звернутися в страхову компанію і написати заяву протягом 14 календарних днів.
До даної заяви необхідно додати оригінали та копії необхідних документів, що підтверджують факт настання страхового випадку.

Перелік необхідних документів зазначено в розділі «Документи, які подаються для виплати страхового відшкодування» (завантажити)
Чи існують винятки зі страхового покриття?
Винятки зі страхування медичних витрат
1. До страхових випадків не відносяться випадки, які сталися в результаті:
a) участі Застрахованої в цивільних повстаннях, бунтах, війнах, в правопорушення або бійках (крім випадків самооборони), а також служби Застрахованої у військових структурах або формуваннях і т.п .;
b) прямого або непрямого впливу радіоактивного випромінювання;
c) умисного подверженія себе небезпеки (виключаючи спроби порятунку людського життя), умисного нанесення собі будь-яких ушкоджень, самогубства, замаху на самогубство або відхилення від медичних приписів;
d) вчинення Застрахованою протиправних дій або дій пов'язаних з вживанням алкоголю, наркотичних чи токсичних речовин, включаючи управління Застрахованим будь-яким транспортним засобом або передачі керування транспортним засобом особі яка перебуває в стані сп'яніння, або особі, яка не має посвідчення водія відповідної категорії;
e) умисного порушення законодавства країни перебування;
f) шкоди, заподіяної екології навколишнього середовища;
g) раптового захворювання застрахованої особи або нещасного випадку, що сталися з цією людиною в результаті вживання ним алкоголю, наркотиків або токсичних речовин; при цьому стан алкогольного сп'яніння визначається на основі норм вживання спиртних напоїв, що діють в країні перебування;
h) фотографування з небезпечними тваринами (наприклад, зміями і ін.) і ін.
2. Не надаються послуги і / або не відшкодовуються витрати, пов'язані з наданням допомоги у випадках:
a) хвороби (патологічного стану), щодо якої було призначено або надано медичне лікування в будь-який час до початку дії договору страхування, а також якщо існували медичні протипоказання для подорожі;
b) існуючих хронічних захворювань і / або їх загострень (обмеження не застосовується у разі якщо надані медичні послуги пов'язані з усуненням гострої небезпеки для життя Застрахованої);
c) захворювання, викликаного або спровокованого СНІДом (синдром набутого імунодефіциту) або ВІЛ (вірус імунодефіциту людини);
d) захворювання, що передаються переважно статевим шляхом, а також захворюваннями, які є їх наслідками;
e) будь-яких ускладнень вагітності, ускладнень, викликаних вагітністю, а також медичний і мимовільний аборти (за винятком вимушеного переривання вагітності, що стало наслідком нещасного випадку або раптового захворювання);
f) прояви або загострення пcіхоневрологіческого захворювання, незалежно від його класифікації, а також вроджених аномалій та їх наслідків, спадкових захворювань;
g) медичних оглядів та медичного догляду, не пов'язаних з раптовим захворюванням або травмою, або медичних послуг, які не є обов'язковими для діагностики і лікування, або якщо їх, з медичної точки зору, можливо відкласти до повернення в Україну;
h) будь-якого виду протезування, включаючи зубне й очне;
i) якщо претензія на медичну допомогу обумовлена ​​захворюванням через якого здійснена ця поїздка застрахованого за кордон для лікування або консультації; лікування ускладнень, які виникли після проведеного за кордоном планового (оперативного і / або консервативного) лікування Застрахованої;
j) косметичної або пластичної хірургії, лікування ожиріння або інші порушення обміну речовин і хірургічних втручань пов'язаних з трансплантацією органів та тканин;
k) проведення профілактичної вакцинації, а також відновлювальної, лікувальної або оздоровчої фізіотерапії;
l) медичної репатріації в результаті незначних хвороб або травм, що піддаються лікуванню за місцем перебування застрахованої і не перешкоджають продовженню його подорожі;
m) поховання та ритуальних послуг, крім відшкодування вартості труни;
n) будь-яких патологічних переломів і вивихів, будь-якої інфекції, отриманої під час стаціонарного лікування, внутрішньолікарняної інфекції;
o) самолікування або лікування особою або медичним закладом, які не мають відповідної ліцензії, або, що не мають права на медичну діяльність, а також лікування нетрадиційними методами;
p) надання додаткового комфорту, а саме: перебування в одно- або двомісній палаті, надання телевізора, телефону, кондиціонера, послуг перукаря або косметолога, оплату зубних паст, щіток, шампунів, дізенфікуючіх розчинів і т.д .;
q) якщо витрати, що перевищують 300 євро / доларів США за кожним страховим випадком не були передчасно узгоджені зі страховиком або сервісної компанією (обмеження не застосовується, якщо у Застрахованої є докази, що він або будь-яке з супроводжуючих його осіб, фізично не мали можливості зв'язатися з сервісною компанією в результаті серйозної медичної причини)
r) якщо Договором страхування передбачається франшиза, застрахувати не буде відшкодована частина збитків на вказану суму (30, 50, 70, 100, 250) євро / доларів США при кожному страховому випадку;
s) якщо страховий випадок стався внаслідок авіаційної події, за винятком випадків, коли Застрахований був пасажиром авіаційного судна, який здійснював регулярний або чартерний рейс, або членом екіпажу такого судна. Відносно членів екіпажу цей виняток не застосовується, якщо відповідно до умов Договору страхування застосовується спеціальне застереження «Робота» (код мети PW);
t) якщо страховий випадок стався при виконанні застрахованим будь-яких видів робіт за наймом, за винятком випадків, коли в договорі страхування застосовується спеціальне застереження «Робота» (код мети PW або W, в залежності від виду робіт);
u) якщо страховий випадок стався за участю застрахованого в деяких видах активного відпочинку (гірські лижі, рафтинг, авто-, мотоспорт, дайвінг, стрибки з парашута, дельтапланеризм, альпінізм, скелелазіння, сафарі, серфінг, сноуборд, футбол, волейбол та ін.) або під час пересування застрахованого на мото-, вело- транспорті, або при заняттях професійним або любительським спортом, за винятком випадків, коли в договорі страхування застосовується спеціальне застереження «Активний відпочинок» або «Спорт» (код мети AR або PS), із зазначенням видів спорту або занять;
v) якщо страховий випадок стався внаслідок форс-мажорних обставин, настання яких жодна зі сторін не змогла б передбачити або запобігти розумними заходами, в тому числі військових дій, терористичних актів, страйків, актів військової або цивільної влади і т.д. Факт настання форс-мажорннх обставин підтверджується відповідними документами компетентних органів (торгово-промислової палати і т.д.);
w) якщо необхідність в наданні медичної та іншої допомоги, передбаченої умовами цього Договору страхування, виникла в зв'язку з захворюванням, за яким необхідна наявність щеплення перед здійсненням такого подорожі або поїздки;
х) пов'язаних з онкологічними захворюваннями;
y) надання стоматологічних послуг, крім екстреного лікування;
z) надання медичних та інших послуг, які не передбачені умовами цього Договору страхування та Програми страхування;
z1) діагностичних маніпуляцій (в тому числі консультацій і лабораторних досліджень) без подальшого лікування;
z2) пов'язаних з операціями на серці та судинах, в тому числі ангіопластика і шунтування, ангіографія;
z3) лікування методами мануальної терапії, рефлексотерапії (акупунктури), хіропрактікі, масажу, гомеопатії, фіто- і натуротерапии і іншими методами недовідної медицини;
z4) лікування на території країни (місця) тимчасового перебування після дати, коли, на думку лікаря, призначеного Сервісною компанією, медична репатріація можлива за медичними показаннями, крім витрат, здійснених з метою медичної репатріації Застрахованої особи;
z5) лікування за медичними показаннями може бути відкладено до повернення Застрахованої особи в країну постійного проживання;
z6) транспортування Застрахованої особи з одного медичного закладу в інший без участі або без попереднього узгодження з Сервісною компанією;
z7) сонячного удару, сонячних опіків і інших гострих змін в шкірному покриві, викликаних впливом ультрафіолетового випромінювання, дерматитів, кропив'янка і ЕРІТ, і інших проявів алергічної реакції - крім негайної медичної допомоги для порятунку життя;
z8) розладів слуху, викликаних наявністю сірчаних пробок, ускладненнями внаслідок переохолодження та (або) попадання води;
Z9) нападів у неофіційно встановлених місцях для плавання акул і / або будь-яких, які представляють такі типи, тварин: молюсків, хордових, кишковопорожнинних, голкошкірих;
Z10) проведення дезінфекції, лікарської експертизи;
Z11) придбання та ремонт допоміжних засобів (окулярів, контактних лінз, слухових апаратів, інгаляторів, протезів, милиць, інвалідних колясок, палиць, вимірювальних приладів та ін.); придбання загальнозміцнюючих препаратів, засобів гігієни, дитячого харчування.

Винятки зі страхування багажу
Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування, якщо:
Страхувальником здійснені навмисні дії, спрямовані на настання страхового випадку;
Зазначена форма не поширюється на дії, пов'язані з виконанням громадянського чи службового обов'язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров'я, честі, гідності та ділової репутації.
Кваліфікація дій Страхувальника встановлюється відповідно до чинного законодавства України;
Страхувальником скоєно умисний злочин, що призвів до страхового випадку;
Страхувальник повідомив Страховику свідомо неправдиві відомості про факт настання страхового випадку;
Страхувальник несвоєчасно повідомив Страховика про настання страхового випадку без поважних на те причин або створював Страховикові перешкоди у визначенні обставин страхового випадку та розміру збитків;
Страхувальник отримав повне відшкодування збитків від третіх осіб;
Страхувальник зумисне прийняв доступні заходи, щоб зменшити розмір збитків.

Виняток зі страхування затримки авіарейсу:
Страхувальником вчинені умисні дії, спрямовані на настання страхового випадку.
Зазначена форма не поширюється на дії, пов'язані з виконанням громадянського чи службового обов'язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров'я, честі, гідності та ділової репутації. Кваліфікація дій
Страхувальника встановлюється відповідно до чинного законодавства України;
Страхувальником скоєно умисний злочин, що призвів до страхового випадку;
Страхувальник повідомив Страховику свідомо неправдиві відомості про факт настання страхового випадку;
Страхувальник несвоєчасно повідомив Страховика про настання страхового випадку без поважних на те причин або створював Страховикові перешкоди у визначенні обставин страхового випадку та розміру збитків;
Страхувальник отримав повне відшкодування збитків від третіх осіб;
Страхувальник зумисне прийняв доступних заходів, щоб зменшити розмір збитків.
З якою Асистуючою компанією працює Страхова компанія «Арсенал Страхування»?
Страхова компанія «Арсенал Страхування» працює з однією з найбільших міжнародних асистують - «Балт Ассіcтанс». http://www.accidentlaw.ru/
Що робити, якщо немає можливості зв'язатися з Асистуючої-компанією?
Якщо у Вас немає можливості зв'язатися з Асистуючою компанією, Ви можете самостійно звернутися до найближчого медичного закладу, але при цьому пред'явити страховий поліс. Надалі Вам необхідно зв'язатися і проінформувати Асистуючу компанію в найкоротші терміни (до 48 годин).
Чи є в компанії, що асистує російськомовні лікарі-координатори?
Всі лікарі-координатори в асистуючої компанії російськомовні.
Чи може Страхова компанія «Арсенал Страхування» надати пам'ятку чеською мовою, згідно вимог Чеського посольства?
Страхова компанія «Арсенал Страхування» може надати пам'ятку чеською мовою.
Чи може клієнт отримати договір страхування з мокрою підписом і печаткою?
Договір страхування можуть відправити кур'єрською службою, поштою, або ж клієнт може звернутися в будь-який зручний для нього відділення Страхової компанії «Арсенал Страхування» для переоформлення поліса.
Що робити, якщо клієнт втратив договір страхування?
Клієнт може звернутися в офіс Страхової компанії «Арсенал Страхування», де йому нададуть дублікат, або ж направити заявку на електронну адресу galileo@arsenal-strahovanie.com, вказавши при цьому свої дані та адресу доставки поліса.
Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати постійного місця роботи Страхувальника

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;

2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;

3. Копія наказу про звільнення з роботи із зазначенням причин звільнення завірена роботодавцем;

4. Копія договору страхування;

5. Копія всіх сторінок трудової книжки;

6. Довідка з фонду зайнятості про реєстрацію Страхувальника як безробітного;

7. Копія рішення про ліквідацію юридичної особи (роботодавця) або копію постанови суду про ліквідацію юридичної особи (роботодавця) у разі примусової ліквідації (для випадків втрати роботи в результаті ліквідації підприємства).

Перелік документів при настанні страхового випадку – При втраті телефону

1. Заява;

2. Копія паспорта, ІПН;

3. Копія Договору страхування;

4. Довідка з міліції, що підтверджує факт втрати телефону (при втраті / крадіжці такого);

5. Копії чека / гарантійного талона, підтверджуюча наявність такого майна у минулому.

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати ключів

1. Заява;

2. Копія паспорта, ІПН;

3. Копія Договору страхування;

4. Копії чеків, квитанцій на новопридбані замки, ключі, а також чеки на проведення робіт з їх заміни;

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі втрати документів

1. Заява;
2. Копія паспорта, ІПН;
3. Копія Договору страхування;
4. Копії чеків, квитанцій, про сплату держ. мит при відновленні документів (паспорт, техпаспорт, посвідчення водія);
5. Довідка з міліції / МРЕО для підтвердження втрати документів;

Що робити при настанні страхової події з нерухомістю
  • застосуйте всі можливі заходи задля зменшення збитку, порятунку і збереження застрахованого майна, щоб запобігти можливому подальшому його пошкодженню;
  • негайно зверніться у відповідні компетентні органи або екстрені служби:
  • у разі пожежі − до рятувальників і пожежних по телефону 101;
  • у разі вибуху побутового газу − в газову аварійну службу за телефоном 104;
  • для виклику швидкої допомоги − за телефоном 103;
  • у разі затоплення − в житлово-експлуатаційні організації (ЖЕК, кооператив, ОСББ, керуючу компанію), спеціальні аварійні служби для виклику аварійної бригади;
  • у разі протиправних дій третіх осіб (крадіжка, грабіж, розбій) − до органів внутрішніх справ (міліцію) за телефоном 102;
  • у разі наїзду транспортних засобів − в органи ДАІ;
  • невідкладно повідомте на гарячу лінію за телефоном 0 800 60 44 53 − ми проконсультуємо вас про подальші дії, і, не пізніше 3-х робочих днів з того моменту, як вам стало відомо про подію, з'явіться в найближчий офіс страхової компанії для того, щоб написати письмову заяву про подію;
  • Збережіть постраждале майно в незмінному вигляді, якщо це не призведе до збільшення збитків, до прибуття на місце події нашого представника.

Перелік необхідних документів:

  • договір (поліс) страхування майна;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: свідоцтво платника податків);
  • свідоцтво про право власності на майно (правовстановлюючі документи, право користування);
  • довідка компетентних органів за фактом пошкоджень.
Що робити при настанні страхового випадку − ДТП, в якому ви не винні
• обов'язково викличте співробітників ДАІ, або складіть Європротокол − складається без присутності співробітників ДАІ, при обов'язковому виконанні всіх умов: 1. Наявність у обох водіїв автомобілів діючих полісів ОСЦВ; 2. Відсутність розбіжностей у водіїв ТЗ стосовно обставин ДТП; 3. Відсутність ознак алкогольного та наркотичного сп'яніння; 4. Відсутність травмованих (загиблих). Подія, оформлена за допомогою Європротоколу покриває збиток у розмірі не більше 25 000 грн. Тільки після оформлення Європротоколу водії мають право залишити місце ДТП. Рекомендується зробити фотографії на місці ДТП. Інструкція щодо заповнення Європротоколу http://www.mtsbu.kiev.ua/files/Evroprotokol_booklet.pdf)): • пройдіть мед. огляд на наявність ознак алкогольного або наркотичного сп'яніння у разі необхідності або на вимогу співробітників ДАІ; • дізнайтеся, в якій страховій компанії застрахована відповідальність водія автомобіля, з чиєї вини сталася ДТП або дізнайтеся тут (https://cbd.mtibu.kiev.ua/MTSBU_Pages/Tree.aspx?autoauth=true). Вам потрібно якомога швидше звернутися в СК винної сторони для подачі письмової заяви на виплату страхового відшкодування, надати необхідні документи. − Закон України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власніків наземних транспортних засобів» − Що таке Європротокол (http://www.mtsbu.kiev.ua/ru/for_consumers/europrotocol/96560/)
Що робити при настанні страхового випадку за кордоном

Автомобіль на ходу

  • якщо законодавство країни перебування дозволяє пересування на ТЗ з наявними пошкодженнями, то, бажано, відремонтувати автомобіль після повернення на територію України, але, за бажанням, ви можете частково або повністю відновити ТЗ за кордоном, при цьому компенсація «трудовитрат» буде проведена СК « Арсенал Страхування» за розцінками, що діють у цей момент на території України.

Якщо ви вирішили відновлювати автомобіль в Україні

  • повернувшись на територію України, протягом двох робочих днів з 09:00 до 18:00 необхідно звернутися в офіс врегулювання збитків СК для узгодження огляду пошкоджень застрахованого автомобіля та порядку надання необхідних документів;
  • до огляду автомобіля співробітником СК не проводити ремонтних робіт.

Для оформлення виплати вам необхідно буде надати в СК наступні документи:

  • договір страхування;
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (техпаспорт);
  • водійське посвідчення;
  • паспорт громадянина України, закордонний паспорт, код ІПН;
  • оригінали документів компетентних органів (у разі звернення);
  • для юр.особи + шляховий лист / наказ про прийняття на роботу / закріпленні ТЗ або довіреність.

Якщо ваш автомобіль вимагає часткового або повного ремонту за кордоном:

    А) зробіть фото (фотоапарат, мобільний телефон та інший пристрій) пошкодженого транспортного засобу згідно інструкції:

  • 4 фото загального плану − виконуються по діагоналі ТЗ (кожне фото охоплює 2 сторони ТЗ), при цьому має бути видно реєстраційний номер ТЗ і загальний вид ушкоджень;
  • 1 фото − показники одометра (пробіг);
  • 1 фото − номер кузова (рами) (VIN код);
  • фото пошкоджень із охопленням кількох з'єднаних деталей;
  • детальні фото − фото окремих пошкоджень ТЗ з близької відстані.

  • В) зверніться на найближчу СТО. Після ремонту отримаєте оригінали документів, що підтверджують вартість і факт виконання ремонтних робіт. Такими документами можуть бути: акт виконаних робіт, акт-замовлення ..., чек, інвойс, квитанція ...

    Зверніть увагу! Сума відшкодування за проведений ремонт автомобіля за кордоном проводитиметься згідно з наданими документами СТО за винятком «трудовитрат» (ремонтних робіт), які відшкодовуються згідно з розцінками, що діють на території України.

    С) зробіть фото замінених деталей.


Якщо ваш автомобіль не може пересуватися своїм ходом:

  • евакуацію ТЗ до місця ремонту вам слід організовувати самостійно, але після надання оригіналів підтверджуючих документів, витрати з транспортування будуть компенсовані СК «Арсенал Страхування» в межах ліміту, зазначеного в Договорі страхування (1% від страхової суми). Підтверджуючими документами можуть бути: акт виконаних робіт + чек, квитанція... Також обов'язково має бути наданий документ, що підтверджує право служби евакуації надавати послуги з транспортування ТЗ (свідоцтво про вид діяльності або його аналог);
  • якщо є можливість провести частковий ремонт для забезпечення подальшого пересування ТЗ, і законодавство країни перебування дозволяє пересування на ТЗ з неусуненими ушкодженнями, то Ви можете провести такий ремонт ТЗ за кордоном, і після повернення в Україну звернутися протягом двох робочих днів в офіс СК (активне посилання) для узгодження часу та місця огляду пошкоджень ТЗ;

Вам необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО:

    А) зробити фото (фотоапарат, мобільний телефон або інший пристрій) пошкодженого транспортного засобу згідно інструкції:

  • 4 фото загального плану − виконуються по діагоналі ТЗ (кожне фото охоплює 2 сторони ТЗ), при цьому повинно бути видно реєстраційний номер ТЗ і загальний вид ушкоджень;
  • 1 фото − показники одометра (пробіг);
  • 1 фото − номер кузова (рами) (VIN код);
  • фото пошкоджень із захопленням кількох з'єднаних деталей;
  • детальні фото − фото окремих пошкоджень ТЗ з близької відстані.

  • В) звернутися на СТО. Після ремонту отримаєте оригінали документів, що підтверджують вартість і факт виконання ремонтних робіт. Такими документами можуть бути: акт виконаних робіт, акт-замовлення ..., чек, інвойс, квитанція...

    Зверніть увагу! Сума відшкодування за проведений ремонт автомобіля за кордоном, проводитиметься згідно з наданими документами СТО за винятком «трудовитрат» (робіт), які відшкодовуються згідно з розцінками, що діють на території України.

    С) зробити, по можливості, фото замінених деталей.

  • повернувшись на територію України, протягом двох робочих днів з 09:00 до 18:00 зверніться в офіс СК для узгодження огляду пошкоджень застрахованого автомобіля та / або автомобіля після ремонту і порядку надання необхідних документів;

Для оформлення виплати вам необхідно буде підписати заяву про подію з ознаками страхової, надавши такий перелік документів:

  • договір страхування;
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • вод. посвідчення;
  • паспорт громадянина, закордонний паспорт, ІПН;
  • оригінали документів компетентних органів (у разі звернення);
  • для юр.особи + шляховий лист / наказ про прийняття на роботу / закріпленні ТЗ або довіреність.
Що робити при настанні страхового випадку − ДТП
  • у разі наявності двох і більше учасників ДТП обов'язково викликати співробітників ДАІ;
  • пройти мед. огляд у разі необхідності або на вимогу співробітників ДАІ;
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати озвучений список документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • зберігати обстановку на місці події до приїзду компетентних органів, аварійного комісара (якщо обставини будуть змінюватися − відобразити на фото або відео), по можливості зберегти видимі сліди руху ТЗ;
  • місцем зберігання повинна бути територія, що охороняється (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ;
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • договір страхування КАСКО, поліс ОСЦВ;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТЗ за водієм або довіреність);
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • водійське посвідчення водія, керуючого ТЗ у момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);
  • довідку ДАІ про ДТП (первинна довідка) − у довідці повинно бути зазначено підрозділ, адреса, посада і ПІБ співробітника компетентних органів, штамп / друк;
  • оформлений Європротокол (у разі якщо ДТП оформлено за допомогою Європротоколу);
  • у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п.
Що робити при настанні страхового випадку − Стихійні лиха
  • обов'язково викликати співробітників міліції, МНС;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати перелік документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • місцем зберігання повинна бути територія, що охороняється (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ);
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • Договір страхування КАСКО, поліс ОСАГО;
  • Паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийом на роботу, наказ про закріплення ТЗ за водієм або довіреність);
  • Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (техпаспорт);
  • Довідку компетентних органів за фактом пошкоджень.
Що робити при настанні страхового випадку − Падіння предметів
  • обов'язково викликати співробітників міліції;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати озвучений список документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • місцем зберігання повинна бути територія, що охороняється (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ;
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • − договір страхування КАСКО, поліс ОСЦВ;
  • − паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);
  • − свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • − довідку компетентних органів за фактом пошкоджень.
Що робити при настанні страхового випадку − Пожежа
  • залежно від обставин загоряння викликати компетентні органи і отримати довідку про фіксацію події:
  • загоряння внаслідок ДТП → МНС + ДАІ → акт про пожежу, первинна довідка ДАІ;
  • підпал, вибух → МНС + РВВС → акт про пожежу, довідка про фіксацію події;
  • загоряння внаслідок удару блискавки → МНС → акт про пожежу;
  • перехід вогню з інших об'єктів → МНС → акт про пожежу;
  • самозаймання, загоряння внаслідок вибуху (загоряння) перевезеного вантажу, куріння в салоні, порушення правил експлуатації ТЗ; експлуатація несправного ТЗ ... → МНС → акт про пожежу;
  • за наявності свідків події отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати перелік документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії.

Перелік необхідних документів:

  • договір страхування КАСКО;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • водійське посвідчення водія, керуючого ТЗ у момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);
  • документи компетентних органів: акт про пожежу, первинна довідка (при ДТП), довідка про фіксацію пригоди (при підпалі, вибуху);
  • у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п..
Що робити при настанні страхового випадку − Викрадення
  • негайно повідомити про незаконне заволодіння транспортним засобом в міліцію (написати заяву про незаконне заволодіння транспортним засобом), а також витребувати у співробітників міліції талон-повідомлення про реєстрацію заявленого злочину в журналі реєстрації заяв про злочин (видається заявнику в день надходження заяви до правоохоронних органів) ;
  • негайно, не пізніше 3-х робочих днів, подати письмову заяву про страхову подію найближчий офіс і надати список документів.

Перелік необхідних документів:

  • документи, що засвідчують особу страхувальника (паспорт, у разі відсутності паспорта − довідку про його втрату);
  • ідентифікаційний код;
  • оригінал договору страхування;
  • талон-повідомлення про реєстрацію заявленого злочину в журналі реєстрації заяв про злочин (видається заявнику в день надходження заяви до правоохоронних органів);
  • довідка правоохоронних органів (витяг з ЕРДР) про незаконне заволодіння ТЗ (обов'язково має бути зазначено прізвище, ім'я та по батькові власника (розпорядника) транспортного засобу, державний номер, номери агрегатів, місце і час викрадення);
  • оригінал свідоцтва про реєстрацію ТЗ, повний комплект ключів від застрахованого транспортного засобу з брелоками від сигналізації та ключами від «Mul-T-Lock» (або довідка про їх вилучення співробітниками міліції).
Що робити при настанні страхового випадку − ПДТЛ
  • обов'язково викликати співробітників міліції;
  • зберігати обстановку на місці події до приїзду компетентних органів, аварійного комісара (якщо обставини будуть змінюватися − відобразити на фото або відео), по можливості зберегти видимі сліди руху ТЗ;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • невідкладно, але не пізніше 3-х робочих днів, з'явитися в найближчий офіс; страхової компанії для подачі письмової заяви про подію, надати озвучений список документів, надати ТЗ до огляду фахівця страхової компанії;
  • місцем зберігання повинна бути охоронювана територія (щоб уникнути розкрадання частин ТЗ;
  • для отримання компенсації від СК «Арсенал Страхування» витрат на евакуацію автомобіля, необхідно надати квитанцію про оплату послуг евакуації, а також повний пакет документів СПД, або юр.осіб, що здійснюють послуги з евакуації.

Перелік необхідних документів:

  • договір страхування КАСКО, поліс ОСЦВ;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);
  • свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);
  • водійське посвідчення водія, який керував ТЗ в момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);
  • довідку МВС про звернення власника ТЗ за фактом ПДТЛ;
Перелік документів у разі смерті Страхувальника
1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;
2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;
3. Копія свідоцтва про смерть (завіреного нотаріально);
4. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин) або інших органів, що були причетні до розслідування обставин смерті;
5. Копія договору страхування.
6. Копія довідок (виписок) про причину смерті від медичного закладу.
Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі присвоєнні інвалідності

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;

2. Копія паспорта (1,2 стор. та прописка) та ІПН заявника;

3. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин);

4. Копія договору страхування.

5. Копія довідок (виписок) від медичного закладу.

6. Довідка МСЕК про присвоєння групи інвалідності.

Перелік документів при настанні страхового випадку – У разі травми або захворювання

1. Заява. У заяві обов'язково вказати свою поштову адресу (з індексом) та контактний номер телефону;

2. Копія паспорта та (1,2 стор. та прописка) і ІПН Страхувальника;

3. Довідка (довідки) органів МВС із зазначенням обставин події (якщо ці органи були задіяні в розслідуванні обставин);

4. Копія договору страхування.

5. Копія виписки з медичної карти стаціонарного хворого, завірена підписом і печаткою медичної установи.

6. Результати досліджень, лікарських призначень, довідок, які підтверджують отримання тієї чи іншої травми або захворювання, зазначеного в умовах Договору страхування.

Що робити при настанні страхового випадку − відповідальність перед третіми особами
  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію, якщо випадок стався з вини Страхувальника в результаті експлуатації застрахованого майна;
  • невідкладно звернутися в компетентні органи (МНС, ЖЕК, ОСББ);
  • повідомити постраждалій стороні адресу і телефон Страхової компанії;
  • надати документи в Страхову компанію.

Перелік необхідних документів:

  • копія договору страхування;
  • претензії від постраждалої сторони;
  • копія чека на придбання страховки;
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • документи компетентних органів (за обставинами випадку);
  • заява про страхову подію.
Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження техніки (Договір страхування «Подовжена гарантія»)
  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію;
  • протягом 10 днів звернутися в офіційний сервісний центр за актом про те, що ці пошкодження є гарантійним випадком, але не підлягають безоплатному ремонту по гарантії у зв'язку із закінченням терміну гарантії;
  • надати документи в страхову компанію;
  • в разі необхідності надати техніку в сервісний центр, рекомендований Страховою компанією для детальної діагностики та визначення розміру шкоди;
  • не ремонтувати пошкоджену техніку до моменту огляду техніки представником Страхової компанії або дозволу Страхової компанії на ремонт.

Перелік необхідних документів:

  • копія договору страхування;
  • копія гарантійного талона (гарантія від виробника на техніку);
  • копія чека на придбання техніки;
  • копія чека на придбання страховки;
  • копія паспорту та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • оригінал Акту з офіційного сервісного центру про негарантійну поломку (підтвердження сервісним центром, що випадок негарантійний);
  • документи компетентних органів (за обставинами випадку);
  • заява про страхову подію.
Що робити при настанні страхового випадку − повне знищення або крадіжка техніки
  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію;
  • невідкладно звернутися в компетентні органи (МНС, Міліція);
  • надати документи в страхову компанію.

Перелік необхідних документів:

  • копія договору страхування;
  • копія гарантійного талона (гарантія від виробника на техніку);
  • копія чека на придбання техніки;
  • копія чека на придбання страховки
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • документи компетентних органів;
  • заява про страхову подію.
Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження техніки
  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити по телефону про настання випадку в Страхову компанію;
  • невідкладно звернутися в компетентні органи (в разі ПОЖЕЖІ в МНС, у разі затоплення внаслідок розриву труби − в ЖЕК або ОСББ, протиправні дії третіх осіб − в Міліцію);
  • протягом 10 днів звернутися в офіційний сервісний центр за актом про те, що ці пошкодження не є гарантійним випадком і не підлягають безоплатного ремонту за гарантійним обслуговуванням;
  • надати документи в Страхову компанію;
  • в разі необхідності надати техніку в сервісний центр, рекомендований Страховою компанією, для детальної діагностики та визначення розміру шкоди;
  • не ремонтувати пошкоджену техніку до моменту огляду техніки представником Страхової компанії, або дозволу Страхової компанії на ремонт.

Перелік необхідних документів:

  • Копія договору страхування;
  • копія гарантійного талона (гарантія від виробника на техніку);
  • копія чека на придбання техніки;
  • копія чека на придбання страховки;
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду Страхувальника;
  • оригінал Акту з офіційного сервісного центру про негарантійну поломку (підтвердження сервісним центром, що випадок негарантійний);
  • документи компетентних органів (за обставинами випадку)
  • заява про страхову подію.
Що робити при настанні страхової події за відповідальності перед третіми особами
  • застосуйте всі можливі заходи зі зменшення збитку, порятунку і збереження застрахованого майна, щоб запобігти його можливим подальшим пошкодження;
  • негайно зверніться у відповідні компетентні органи або екстрені служби:
  • у разі пожежі − до рятувальників і пожежних за телефоном 101;
  • у разі вибуху побутового газу − в газову аварійну службу за телефоном 104;
  • для виклику швидкої допомоги − за телефоном 103;
  • у разі затоплення − в житлово-експлуатаційні організації (ЖЕК, кооператив, ОСББ, керуючу компанію), спеціальні аварійні служби для виклику аварійної бригади;
  • невідкладно повідомте на гарячу лінію за телефоном 0 800 60 44 53 − ми проконсультуємо вас про подальші дії;
  • збережіть постраждале майно в незмінному вигляді, якщо це не призведе до збільшення збитків, до прибуття на місце події нашого представника;
  • повідомте постраждалим про те, що Ваша відповідальність застрахована і надайте їм номер телефону Страхової компанії, а також номер Договору.


Перелік необхідних документів:

  • договір (поліс) страхування майна;
  • паспорт, ІПН (для юридичних осіб: свідоцтво платника податків);
  • свідоцтво про право власності на майно (правовстановлюючі документи, право користування);
  • довідку компетентних органів за фактом пошкоджень;
  • претензія постраждалих (у разі необхідності рішення суду про визнання провини Страхувальника).
Що робити при настанні страхового випадку − пошкодження елементів паливної системи від використання палива невідповідного типу
  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити Страхову компанію по телефону;
  • протягом 10 днів звернутися на СТО для отримання акту технічного огляду та рахунку на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень.

  • Перелік необхідних документів:

    − заява про настання випадку;

    − договір страхування;

    − паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);

    − свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);

    − водійське посвідчення водія (тимчасове посвідчення у разі вилучення);

    − у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п.;

    − рахунок СТО на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень (придбання вкрадених запчастин);

    − акт технічного огляду СТО із зазначенням причин виходу з ладу елементів паливної апаратури;

    − чек з АЗС, що підтверджує придбання палива невідповідного типу.

    Що робити при настанні страхового випадку − ДТП
  • в разі пошкодження ходової частини автомобіля при ДТП, яка сталася внаслідок потрапляння у вибоїну або відкритий комунікаційний люк, обов'язково викликати співробітників ДАІ на місце події;
  • пройти мед. огляд у разі необхідності або на вимогу співробітників ДАІ;
  • невідкладно, але не пізніше 2-х робочих днів, повідомити Страхову компанію по телефону;
  • зберігати обстановку на місці події до приїзду компетентних органів (якщо обставини будуть змінюватися − відобразити на фото або відео), по можливості зберегти видимі сліди руху ТЗ;
  • у разі наявності свідків події, отримати інформацію про них (ПІБ, адреса, телефон тощо);
  • протягом 10 днів звернутися на СТО для отримання рахунку на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень.

  • Перелік необхідних документів:

    − заява про настання випадку;

    − договір страхування;

    − паспорт, ІПН (для юридичних осіб: шляховий лист, наказ про прийняття на роботу, наказ про закріплення ТС за водієм або довіреність);

    − свідоцтво про реєстрацію ТЗ (тех.паспорт);

    − водійське посвідчення водія, керуючого ТЗ у момент події (тимчасове посвідчення у разі вилучення);

    − довідку ДАІ про ДТП (первинна довідка) − у довідці має бути зазначено підрозділ, адреса, посада і ПІБ співробітника компетентних органів, штамп / друк;

    − у разі необхідності: довіреність, свідоцтво про право спадкування, свідоцтво про шлюб / розлучення і т.п.;

    − рахунок СТО на оплату робіт з усунення отриманих ушкоджень.





    Про компанію
    Прес-центр
    Наші послуги
    Інформація
    Додатково
    Ми в соцмережах