СК "Арсенал Страхование" - Новини - Три роки за штурвалом: 10 ключових досягнень керуючих власників СК «Арсенал Страхування»
  UA  
  • UA
  • RU
  • EN
  • Зателефонуйте мені




    Відправити


  • Новини
  • Персони
  • Блог
  • Контакти
  • Новини
  • Персони
  • Блог

  • Контакти




  • Три роки за штурвалом: 10 ключових досягнень керуючих власників СК «Арсенал Страхування»

    09/09/2015

    Саме три роки тому в компанію прийшли нові акціонери, кожен з яких очолив певну вертикаль бізнесу. До Максима Туза, який брав участь у 2005 році в створенні СК «Арсенал-Дніпро», приєдналися Олександр Солоп, Сергій і Марина Авдєєви, Олександр Козиний. Під управлінням нових акціонерів компанії вдалося досягнути унікальних результатів і стати найбільшим страховиком з українським капіталом на вітчизняному ринку.

    Страхова Компанія «Арсенал-Дніпро» була створена у 2005 році в Дніпропетровську. Її правонаступником стала СК «Арсенал Страхування», і в 2010 році центральний офіс компанії був переведений до Києва.

    СК «Арсенал Страхування» відрізняється тим, що управління компанією здійснюють самі власники, що займають позиції ТОП-менеджерів. Результати останніх трьох років роботи команди вражають:

    1. Компанія стала найбільшим на ринку страховиком з українським капіталом за обсягом зібраних премій. Так, 2011 рік компанія закінчила із показником близько 330 млн. грн, а в 2014 році зібрала майже в два рази більше - 627 млн. грн. і з цим результатом увійшла до ТОП-3 найбільших страхових компаній України.

    2. «Арсенал Страхування» сьогодні займає лідируючі позиції за основними напрямками бізнесу: входить в ТОП-5 по КАСКО, ТОП-10 по ДМС, ТОП-15 по ОСАГО.

    3. Компанія є піонером і найбільшим гравцем на ринку високотехнологічних продажів коробкових продуктів через інтернет і партнерів - торговельні та банківські мережі.

    За показником страхових виплат компанія також в числі лідерів. За підсумками першого кварталу страховик займає першу позицію за обсягом виплат зі страхування майна, у зв'язку з двома великими виплатами на 5,7 і 2,4 млн. Грн., А по КАСКО входить в ТОП-5.

    5. Рівень задоволеності клієнтів згідно з даними внутрішнього незалежного опитування складає понад 92%.

    6. Страховик, що починав свою діяльність в Дніпропетровську, тепер має розгалужену мережу представництв по всій Україні. Усього в компанії близько 50 регіональних підрозділів, в яких працює майже 500 співробітників.

    7. З 2014 року в компанії діє власний колл-центр, що приймає до 3000 дзвінків на місяць. Також запущений власний медичний асистанс, який проводить врегулювання страхових випадків і надає послуги супроводу близько 50000 клієнтів компанії з добровільного медичного страхування.

    8. З приходом нових акціонерів були укладені нові договори з великими міжнародними перестраховиками Hannover Re (Німеччина), SCOR (Франція), Partner Reinsurance Europe (Швейцарія), в результаті чого було збільшено обсяги перестрахувального покриття. Клієнти компанії можуть бути впевнені в отриманні страхового відшкодування в найкоротший строк і в повному обсязі.

    9. Нові власники також активно будували партнерські продажі: отримали акредитації в основних банках України, інвестували в мережу власних представників у найбільших автодилерів, розвивали відносини з брокерами та лізинговими компаніями.

    10. Новий менеджмент поєднав у компанії краще від двох підходів до ведення бізнесу - українського та європейського. Це дозволяє об'єднати світові стандарти, технологічність і підходи до бізнес-процесів з гнучкістю та оперативністю в управлінні. Крім того, в компанії панує дружня і майже сімейна атмосфера, в якій комфортно працювати і розвиватися усім співробітникам.

    «Ця компанія для нас - не просто бізнес-проект, - стверджує Голова Правління «Арсенал Страхування» Сергій Авдєєв, - це все наше життя».

    За словами керівника, у найближчі роки компанія не буде намагатися нарощувати обсяги продаж будь якою ціною, а сконцентрується на вдосконаленні сервісу і оновленні бізнес-процесів. Також протягом найближчих 6 місяців страховик планує перейти на нову IT-платформу у врегулюванні збитків та поліпшити показники роботи колл-центру.

    Управляючі власники в трирічній перспективі планують не тільки утримувати компанію в п'ятірці лідерів, незважаючи на триваючу стагнацію ринку, але й увійти в трійку лідерів по всіх пріоритетних видах страхування, зокрема по КАСКО. Цьому сприятимуть високий рівень задоволеності клієнтів і, відповідно, великий відсоток пролонгацій договорів страхування.


    Вам буде цікаво
    ІНФОРМАЦІЙНЕ ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності
    15/12/2020
    Детальнiше
    Денис Ястреб очолив оновлену Національну асоціацію страховиків України (рос.)
    16/12/2020
    Детальнiше
    ​Ризикуючи власною шкурою (рос.)
    13/05/2020
    Детальнiше