СК "Арсенал Страхование" - Новини - Колл-центр «Арсенал Страхування» увійшов у ТОП-5 за якістю телефонного сервісу серед страховиків України
  UA  
  • UA
  • RU
  • EN
  • Зателефонуйте мені




    Відправити


  • Новини
  • Персони
  • Блог
  • Контакти
  • Новини
  • Персони
  • Блог

  • Контакти




  • Колл-центр «Арсенал Страхування» увійшов у ТОП-5 за якістю телефонного сервісу серед страховиків України

    27/02/2016

    Українська Асоціація директ маркетингу презентувала результати дослідження якості телефонного обслуговування споживачів страхових компаній України за 2015 рік, за результатами якого страхова компанія «Арсенал Страхування» посіла 4-е місце в тематичних рейтингах «Управління спілкуванням в страхових компаніях» і «Процедурна частина».

    Асоціацією було проаналізовано роботу контакт-центрів ТОП-20 провідних страхових компаній, які були відібрані за розміром страхових виплат по ОСЦПВ. Головною метою дослідників була об'єктивна оцінка підсумків діяльності контакт-центрів за останній рік, визначення їх переваг та освітлення результатів серед населення країни.

    СК «Арсенал Страхування» створила свій персональний контакт-центр у 2015 році, який за рік зміг показати хороші результати, зайнявши високі позиції в ході перевірки.

    Крім високого рівня комунікації компанії з клієнтами, результати дослідження свідчать про надійність і якісний сервіс страхової компанії.

    «Не дивлячись на те, що контакт-центр не є відділом, який продає, наші процедури дозволяють правильно вибудувати бізнес-процеси: надати вичерпну інформаційну консультацію, мінімізувати втрату потенційних клієнтів і допомогти вирішити проблеми існуючим», – говорить начальник контакт-центру СК «Арсенал Страхування» Олександр Костецький.

    «Це пов'язано з тим, що наша компанія стандартизує процеси спілкування з клієнтом і дуже стежить за виконанням усіх вимог щодо якості обслуговування, починаючи з привітання і закінчуючи наданням зворотного зв'язку. У перспективі ми плануємо стати лідером у сфері телефонного сервісу серед українських страхових компаній. Тому компанія врахувала результати даного дослідження в роботі контакт-центру і визначила для себе зони росту», – заявив Костецький.

    Детальніше ознайомитися з рейтингом і його результатами можна за посиланням: http://forinsurer.com/news/16/02/22/33538


    Вам буде цікаво
    ІНФОРМАЦІЙНЕ ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності
    15/12/2020
    Детальнiше
    Денис Ястреб очолив оновлену Національну асоціацію страховиків України (рос.)
    16/12/2020
    Детальнiше
    ​Ризикуючи власною шкурою (рос.)
    13/05/2020
    Детальнiше